Azərbaycanda avtorizə olunmuş Apple servis mərkəzinə xoş gəlmisiniz.
Mütəxəssislərimiz təlim keçərək Apple sertifikatları əldə ediblər. Təmir üçün brendin orijinal ehtiyat hissələrindən istifadə olunur. Cihazınızı bizə etibar edə bilərsiniz!

Bizə niyə etibar edilir ?

  • İxtisaslı mütəxəssislər.
    Bütün iSpace Servis mühəndisləri Apple mütəxəssisləri tərəfindən öyrədilir. Və təmir Apple Inc qaydalarına uyğun olaraq həyata keçirilir.
  • Çeviklik
    Diaqnostika və sürətli təmir birbaşa sahibinin iştirakı ilə həyata keçirilir. Komponentlərin daimi mövcudluğu səbəbindən təmir müddəti bir neçə günə qədər azaldıla bilər.
  • Zəmanət.
    Biz etdiklərimizə görə məsuliyyət daşımaqdan qorxmuruq. Buna görə də biz bütün təmirlərə zəmanət veririk.
  • Orijinal ehtiyyat hissələri.
    Ehtiyyat hissələr şirkət birbaşa Apple-dan alır.
Avtorizə olunmuş Apple servis mərkəzinin xidmətləri.
  • Tam diaqnostika.
    Bütün nasazlığın dəqiq səbəbini müəyyən edir. Bu bizim gələcək təmir üçün pulsuz xidmətdir.
  • Zəmanət və zəmanətdən sonrakı təmir.
    Biz həmişə cihazın tam diaqnostikasını həyata keçiririk və bu da nasazlığın dəqiq səbəbini ortaya cıxarı. Və sonra qüsurlu hissəni yenisi ilə dəyişdiririk.
  • Proqram təminatının quraşdırılması və dəstəyi.
    Mütəxəssislərimiz istənilən Apple cihazını fərdiləşdirməyə kömək edəcəklər. Məsələn, proqramları quraşdıracaq və məlumat ötürəcək və s.

Təmirə qəbul qaydaları.

Cihazın xidmətə hazırlanması.

Məlumatlarınızın ehtiyat nüsxəsini çıxarın. Bunu özünüz və ya servis mərkəzimizdə edə bilərsiniz.
iOS cihazlarında iPhone-umu tap funksiyasını söndürün və ya MacBook və ya iMac-də Mac-i tapın funksiyasını söndürün.
Problemə səbəb ola biləcək hər hansı aksesuarları özünüzlə aparın.
Zəmanət üçün müraciət edirsinizsə, qəbz(kassa çeki) və zəmanət kartı ilə müraciət etməlisiniz. Bəzi hallarda bu, cihazın satın alınmasını təsdiqləmək üçün lazımdır.
Keysi, həmçinin filmi və ya qoruyucu şüşəni cihazdan çıxarın.
Zəmanət nəyi əhatə etmir?
Zəmanət - proqram təminatı, mexaniki (fiziki ) zədə, nəmlik (maye) və ya elektrik zədələnməsini əhatə etmir. Həmçinin, zəmanət qeyri rəsmi servis mərkəzlərinin müdaxiləsinidən sonra keçərli deil. Daha ətraflı zəmanət talonunda.
Əlavə bir şey ödəməliyəmmi?
Xeyr, zəmanət xidməti pulsuzdur.
Cihazı zəmanət xidmətinə necə təhvil vermək olar?
Cihazı avtorizə olunmuş iSpace Servis mərkəzinə gətirin. Satınalma qəbzinizi və zəmanət kartınızı özünüzlə gətirin.
Başqası mənim yerimə cihazı təmirə gətirə bilərmi?
Əgər siz Apple Xidmət Proqramından* istifadə etmirsinizsə, bəli, edə bilərsiniz. Qeydiyyatdan keçərkən o, cihazın sahibi haqqında məlumatları - tam adı, telefon nömrəsi və e-poçt ünvanını göstərməlisiniz.
Problemin həll olunduğunu necə yoxlamaq olar?
Zəmanət xidməti göstərildikdən sonra siz avtorizə olunmuş Apple servis mərkəzimizdən rəy alırsınız və cihazınızın işini yerində yoxlaya bilərsiniz.
Təmir zəmanəti varmı?
Bəli təmirə zəmanət veririk. Bir hissəni dəyişdirildikdə və ya bütün cihazı dəyişdirsəniz - 90 gün.
Təmir nə qədər vaxt aparacaq?
Hissə anbarda olarsa, Apple cihazları üçün xidmət adətən 3-14 gün çəkir. Əgər hissə spesifikdirsə və anbarda yoxdursa, təmir 30 iş gününə qədər çəkə bilər.
Təmir mərhələləri
Servis mühəndislərimiz cihazı yoxlayır və tam diaqnostika aparır.
Təmirin şərtləri və dəyəri ilə razılaşıması.
Nasazlıq təmir olunur və hazır olduqda sizə xəbər veririk.
Təmir edilmiş və tam sınaqdan keçmiş, görülən işə zəmanət verərək cihazı sizə təhvil veririk.
Əlaqələrimiz
Avtorizə olunmuş Apple servis mərkəzinə
iSpace Servis
Yeni Hayat Plaza" Biznes mərkəzi.
Zərifə Əliyeva küç 111, 1-ci mərtəbə.
AZ 1010 Bakı, Azərbaycan
B. – Ş.: 8:00 – 22:00
Be: 11:00 – 19:00

Тel: +994 12 493 54 34
Мob: +994 50 766 00 25